
Tūrisma NMA pedagogi Dmitrijs Bogdanovs un Anastasija Kočmarjova 9. un 10. oktobrī piedalījās Kuldīgas Tehnoloģiju un tūrisma tehnikuma organizētajā pedagogu profesionālās kompetences pilnveides programmā, kuras tēma bija tūrisma nozares B moduļu “Klientu mērķgrupu analīze” un “Tūrisma un viesmīlības pakalpojumu un papildpakalpojumu pārdošana” praktiskā īstenošana mācību stundās.
Programmas mērķis ir pilnveidot pedagogu spēju palīdzēt audzēkņiem izprast klienta vajadzības un izvēlēties piemērotākos tūrisma pakalpojumus, izmantojot praktiskas metodes un profesionālos piemērus.
Divu dienu laikā pedagogi guva plašu ieskatu Kuldīgas un tās apkārtnes tūrisma potenciālā.
Programmas laikā tika apmeklēti vairāki objekti.
Kabiles muižā pedagogi uzzināja par muižas attīstības iespējām kā tūrisma objektam un klientu piesaistes stratēģijām. Ozolu biotopa īpašnieks dalījās pieredzē par dabas objekta attīstību un tā mērķgrupu specifiku.
Kuldīgas kolēģi iepazīstināja ar izstrādāto metodisko materiālu moduļa “Klientu mērķgrupu analīze” ietvaros skolo.lv platformā, kā arī demonstrēja digitālos risinājumus tūrisma objektu izzināšanā. Dalībniekiem bija iespēja iepazīt arī jauno tūrisma objektu “Kuldīgas vēsturiskie dārzi”, kas kalpo kā inovatīvs piemērs klientu piesaistes veidošanā.
Praktisko nodarbību laikā tika analizēts, kā mācību procesā efektīvi integrēt klientu vajadzību izzināšanu, lai audzēkņi spētu izprast tūrisma pakalpojumu tirgu un klientu uzvedības īpatnības. Pedagogiem bija iespēja padziļināti apgūst dažādus digitālos un interaktīvos rīkus (MI), kas veicina audzēkņu iesaisti un padziļina izpratni par apgūstamo tēmu. Šie rīki palīdz vizualizēt procesus, analizēt datus, modelēt situācijas un attīstīt kritisko domāšanu. Tehnoloģiju izmantošana ļauj mācību procesu padarīt radošāku, dinamiskāku un tuvāku reālajām nozares situācijām, veicinot praktisko prasmju attīstību.
Šāda pieredzes apmaiņa un sadarbība starp izglītības iestādēm veicina tūrisma izglītības kvalitātes attīstību, kā arī stiprina pedagoģu profesionālās prasmes aktuālajā nozarē.
Informāciju sagatavoja Tūrisma NMA pedagogi
Dmitrijs Bogdanovs un Anastasija Kočmarjova